منشور اخلاقی سازمان ثبت احوال کشور
-
داشتن اخلاق حسنه و روی گشاده در برخورد با مراجعین و صبر و شکیبایی در تامین خواسته های منطقی آنان در چارچوب قوانین و مقررات جاری
-
توجه به وضعیت روحی مراجعین (بویژه مراجعین ثبت فوت) و در نظر گرفتن تالمات روحی آنان
-
داشتن انضباط و وجدان کاری و پرهیز از سهل انگاری در انجام امور مردم
-
حفظ آراستگی، نظافت شخصی و رعایت شئونات اسلامی
-
حفظ تواضع و فروتنی ضمن تلاش در جهت افزایش دانش و آگاهی خود به منظور راهنمایی صحیح مراجعان و رفع مشکلات آنان در چارچوب ضوابط جاری
-
وقت شناسی و حضور به موقع در محل کار
-
حذف تشریفات زائد یا اقدامات غیرضروری به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم
-
صرفه جویی خردمندانه و استفاده اصولی از بیت المال
-
دقت در تنظیم اسناد سجلی و خودداری از تسلیم مدارک و اسناد به اشخاصی که حق دریافت آنها را ندارند
-
امانت داری و عدم افشای اطلاعات سجلی افراد، با توجه به مفاد ماده 34 قانون ثبت احوال
تعداد بازدید این صفحه :19171
تاریخ انتشار صفحه : 1395/04/24